vinnar inlägg- Rebecca

Hej!
Här kommer ett av vinnar inlägg och det är från Rebecca!


Hejsan, Rebecca här!
Jag skulle vilja tipsa om min blogg som heter http://www.lejazzhot.blogg.se/konst. Där lägger jag in teckningar som jag har ritat, om ni är intresserade av att se dem :)
Bloggen är inte bara till för att visa mina vänner, familj och släkt. Den ska också hjälpa mig med att få jobb när jag blir äldre, hade jag tänkt. Jag kommer antagligen att skaffa en lite mer proffesionell sida när jag väl börjar jobba, men just nu nöjer jag mig med den här :)
Om ni vill ha ett smakprov på vad ni kan komma att se, så får ni se en av de senaste bilder jag har lagt in:
Click here Click here
Click here
Hoppas ni vill se mer av det jag gör. Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0