Tänkte göra det första inlägget i den här kategorin!

Japp!

Ni ser ju rubriken.
jag kollade lite på bloggen och märkte att vi har inte gjort något inlägg
i kategorin böcker.Så då bestämde jag mig för att göra det.

Namnet på boken är hemligt.

Så heter boken.
Boken är en rolig ,spännande,läskig(beror på vem man frågar) och kanske lite romantisk.
Kort sagt så är boken allt som är bra!
Den är en av min favorit böcker.
Den handlar om Max-Ernst och Cassandra.
Jag vill inte berätta så mkt.
Men läs den bara.
Det finna även till boken som heter om du läser det här är det kört.
Och det är andra boken.
Böckerna är skriven av Pseudonymous Bosch
[secret.jpg]
(om ni vill veta mer om vad boken handlar om klicka på bilden)
Det var allt!
Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0