OnePiece Jump In (första inlägget i nya kategorin)

Hej!
En ganska ny grej bland mode är ju OnePiece, som många pratar om.
För dig som inte vet vad en OnePiece är så är det en kombinerad tröja och byxor i typ mjukistyg. Här kommer några bilder:




Några saker jag tycker är bra/kul är att de finns i så många olika färger och mönster och att man kan dra dragkedjan ända upp. Av dom här tycker jag USA-flaggan är snyggast :)



Vad tycker ni om OnePiece Jump In?? Skulle du vilja ha en eller inte? Varför??
Kommentera! Maila! Fråga oss!
Ha en bra sommar! :D

Kommentarer
Postat av: Fanny

Själv tycker jag att dom inte är så snygga men jag skulle vilja ha en att ha hemma och att mysa i!

2011-07-17 @ 20:59:50
Postat av: Hildas pappa

Jag tycker dom är skitfula. Som jättestora sparkdräkter som bäbisar har. Dom sitter jättedåligt på och ser töntigt ut.

2011-07-18 @ 08:31:22
Postat av: Jazz

Jag håller med Hildas pappa till en viss del. Man ser ut som en stor bebis i dem.

Men jag måste säga att den där orange-rosa prylen som en kille har på sig var lite gullig x3

Men jag gillar dem inte, tyvärr.

2011-09-22 @ 21:58:39
URL: http://lejazzhot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0