Norge <3

Hej!

Det här inlägget är för Norge <3

De stackarna har ju förlorat massor... :( Om du vill veta mer om det som hänt/händer kan du te.x. kolla på aftonbladet.se och dn.se. Det är så hemskt att man inte kan tro att det är sant. Först visste jag inget, trodde det var nån som sprängt ett hus i Norge "bara". Men nu vet jag, massa människor är döda. Jag kollade bla. aftonbladets hemsida och då hittade jag en av de inblandades blogginlägg. I för sig är de på norska, men jag har ganska lätt för det. Om du vill läsa men inte förstår kan du pröva att översätta på te.x. Google Translate (
http://translate.google.se/?hl=sv&tab=wT). Här är länkt till inlägget som aftonbladet fått tillstånd att visa: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13366740.ab , tycker du det är en hemsk historia? Kommentera! Jag blev helt shockad (stavning?). Nu tänker jag på Norge och hoppas att fler inte blir skadade eller dör och att de som var där mår bättre! Hoppas med mej <3

Norge i allas hjärtan <3


stackare... :(

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0