Jedward!

Heej!!

Jo, nu är det såhär att det finns 2 personer i världen som man bara inte KAN få för mycket av... juste det, John och Edward! Det är bara BÄST enligt mej! x)

Om det är så att du inte känner igen popduon Jedward så ska jag hjälpa dig att få reda på vilka de är. Vi börjar med hur dom är kända...

Jedward är en grupp bestående av enäggstvillingarna John och Edward Grimes. När de var små var de med i många talangjakter utan att bli märkta. Men sedan anmälde de sig till X-Factor, ett tv-program som liknar Idol. De vann inte X-Factor, men de vann många Irländares hjärtan (de kommer ifrån Irland). Nu senast var de med i Irlands Melodifestival där de vann och tog sig till Eurovision Song Contest. De vann tyvärr inte där, men Sverige gav dom en 12:a (högsta poäng)! Just nu är de aktuella med en ny låt, Bad Behaviour. De turnerar och spelar i nästan hela världen.

Nu kommer fyra låtar du kan lyssna på på youtube! (jag länkar alla till VEVO)

Lipstick
Låten de tog sig till ESC med
http://www.youtube.com/user/JedwardVEVO#p/a/u/1/6x77sOUQhZU


Under Pressure (ice ice baby)
En låt tillsammans med Vanilla Ice!
http://www.youtube.com/user/JedwardVEVO#p/u/2/J8Cq6rVAWt8

All the small things
Jedward har bestämt handling i videon!
http://www.youtube.com/user/JedwardVEVO#p/u/3/NmrmZahuGvU

Bad Behaviour
Nyaste låten med cool video!

http://www.youtube.com/user/JedwardVEVO#p/u/0/2iYBWmmcYAM

Okej, det var alla VEVO-låtar x)
Nu kommer lite twinpics! (tvillingbilder...)


Visst är de coola ;)


Omslaget på All the small things!


Mummmms! :D


Edward som Draco och John som Harry! <3


Jarry! John som Harry :D


Det var lite bilder :D hoppas ni gillar dom, jag var bara tvungen att göra ett inlägg till dom <3

Hejdå!! /Hilda
ps. de kommer till Sverige... :D ds.

Kommentarer
Postat av: Sophia XD

HAr du kollat på deras youtube-klipp? De är såå himla roliga :)

2011-07-08 @ 12:10:12
Postat av: Hildas pappa

Intressant. Ska du gå på nån av deras konserter?

2011-07-08 @ 15:13:45
Postat av: Hilda

Sophia: Ja, alla deras youtubeklipp är såååå bra x) jag älskar den med John-sushi haha :D



Pappa: Jag mååååååste gå ikväll!! Fast jag inte har några kompisar... Haha :) Men på deras turné om de kommer till Sverige ska jag be till mormor och föräldrar och elaine om pengar :D haha

2011-07-09 @ 10:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0