Vill para tipsa om en låt...

Hejsan!
Jag vill bara tipsa om en jättebra låt som jag gillar att lyssna på när jag springer,joggar eller löper.
Vad ni nu föredrar.
Jag kommer med Veronica maggio.
Det är så passande text och man blir peppad av den(i alla fall jag).
Så här kommer den,prova lyssna på den!
Och om du skulle vilja ha den och känner mig så säg bara till så kan du få den av mig till mobilen:D
Hoppas du gillar den!



jag ska faktiskt snart ut och springa och låten finns med på min spellista :D
Kram// Fanny

Kommentarer
Postat av: Äjliiiin

Okej, ba lite läskigt sådär.. Precis när jag läste Veronica Maggio - Jag kommer så börjar den spelas på radion. CREEPY!

2012-03-17 @ 15:14:07
URL: http://stylingbyeliin.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha! ;D

2012-04-11 @ 18:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0