Morning Glory

Hej!

När jag åkte flygplan hem från Cypern nu i sommar visade de en film jag gillade.
Tänkte bara visa ett foto från en tidning som handlade om flyget där det står lite om filmen.
För dom som inte ser vad det står har jag skrivit samma sak under bilden!
:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Morning Glory!

Tid: 1h 47min Genre: Komedi

När den hårt arbetande tv-producenten Becky Fuller (Rachel McAdams) får sparken från ett lokalt nyhetsprogram börjar hennes karriär se lika blek ut som hennes händelselösa kärleksliv. Av en händelse råkar hon få jobb på "Daybreak" (det minst sedda av de nationella morgonprogrammen), och bestämmer sig genast för att återuppliva programmet genom att anställa det legendariske nyhetsankaret Mike Pomeroy (Harrison Ford).

 

Hilda tycker: Morning Glory är en jätterolig film med både väntade och oväntade händelser. Mike Pomeroy ("det legendariske nyhetsankaret") är en av de roligaste karaktärerna. Filmen får mig att sluta tänka på allt annat och jag förstår verkligen hur personerna i filmen känner sig. Jag älskar slutet på filmen, det kunde inte sluta bättre! En film jag tycker alla borde se... :)

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0