Roligt eller dumt?

Kommentera vad ni tycker.

Jag sökte runt lite på handboll.
(eftersom jag gillar det)
Och då hittade jag det här.
Tyckte att det var roligt:D

Varit ute hela dagen idag med jobbet. Kom tillbaka och inom loppet av 10 minuter hade jag tagit emot 2 samtal och 3 förfrågningar om jag hade sett handbollen. Nej. Jag tittar inte på skit. Vad är det som är så speciellt med handboll? Kan det vara att inte en jävel följer reglerna och sprintar både fyra och fem steg för mkt? Eller att idén att smälla upp en lång försvarslinje där man studsar upp och ner och passar bollen i sidled innan man kastar iväg den på en IQ-befriad målvakt (för det måste man fan va om man står i ett handbollsmål frivilligt). Knorren då, ska det vara snyggt eller tekniskt? Eller det där klistret på bollen, klarar dom inte av att kasta en boll utan klister kan dom lika gärna använda fötterna som normalt folk. Förknippar bara handboll med fyra grejer. Gurkburk, kompiskollektiv på 90-talet, feta prillor och en lång ful hammarbyare som vägrar klippa sig trots allmän begäran.



Hihi vad tycker ni?
Kommentera,maila eller skriv i frågelådan :D
// FANNY

källa





Kommentarer
Postat av: alva dunbäck

handboll är inget för tjocka

2011-10-13 @ 15:16:13
URL: http://kellsi.bloggpletsen.se
Postat av: Anonym

dissar du handboll elr? -.-

2012-02-06 @ 14:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0